Menedzserasszisztens / Irodavezető

Menedzserasszisztens / Irodavezető

 

Milyen feladataid lesznek?

  • Szerződéskezelés – elektronikus és papíralapú. Szerződések, határidők nyomon követése, rögzítése belső CRM rendszerben, adatok naprakészen tartása
  • Számlázáshoz adatok előkészítése és továbbítása szerződések alapján a Pénzügyi részleg felé
  • Számlákhoz tartozó szállítólevelek, teljesítési igazolások előkészítése, dokumentálása
  • Kimutatások készítése (Excel felhasználói szintű jártasság szükséges)
  • Pályázatok előkészítésében, adminisztrációjában való aktív közreműködés, pályázatos dokumentumok rendszerbe szervezése, kapcsolattartás
  • Partnercégek adminisztratív részlegeivel való aktív kapcsolattartás
  • Beérkező és kimenő posta átvétele, továbbítása a megfelelő részlegnek (napi 1-2 levél)
  • Egyéb napi feladatok az ügyvezető kérései alapján

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • Mert törekszünk arra, hogy stabil, biztos és elismerő munkahelyet biztosítsunk Neked
  • Fontos számunkra, hogy az ambiciózus munkatársaknak tanulási- és fejlődési lehetőséget adjunk, rendszeres belső tréningeket szervezünk
  • Barátságos, fiatalos munkakörnyezetben, támogató csapatban dolgozhatsz
  • Versenyképes fizetést vihetsz haza
  • Céges mobiltelefont biztosítunk

Jelentkezz hozzánk, ha

  • Legalább 3-5 év munkatapasztalattal rendelkezel,
  • Pontos, precíz vagy és odafigyelsz a részletekre is
  • Rendszerszemléletű vagy, problémamegoldó képességed jó
  • Magabiztosan kezeled az MS Office programokat
  • Csapatjátékos vagy, de önállóan is magabiztosan tudsz dolgozni
  • Ha a következő tulajdonságokban magadra ismersz: kreatív, megbízható, kitartó, agilis, proaktív, lendületes és rugalmas
  • Angol nyelven magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban

Előnyként értékeljük, ha

  • Jogi diplomával rendelkezel, vagy a diploma megszerzése folyamatban van
  • Hosszú távban gondolkozol
  • További nyelvismerettel rendelkezel
  • PM eszközök használata, vagy CRM rendszerek használata terén gyakorlattal rendelkezel
  • Van tapasztalatod pénzügyi területtel való együttműködésben

Munkaidő:

  • 07:00 és 18:00 között rugalmasan, 8:30 perc, 30 perc ebédidővel

Szerződés típusa:

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződést fogunk kötni

Hol fogsz dolgozni?

  • Budapest XII. Kerület, KFKI Parkban

Jelentkezés módja:

Várjuk fényképes szakmai önéletrajzod „Menedzserasszisztens” megjelöléssel magyar és angol nyelven a következő e-mail címre: karrier@h-ion.hu

 

Munka, állás területei

  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs
  • Adminisztráció vezető
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő