Milyen feladataid lesznek?
- digitális beszerzési folyamatok kezelése: ajánlatkérések és rendelések rögzítése, nyomon követése és adminisztrációja,
- kapcsolattartás hazai és nemzetközi beszállítókkal – új partnerek felkutatása is a feladataid közé tartozik,
- árajánlatok bekérése, árak egyeztetése és fuvarszervezés gördülékeny lebonyolítása.
- innovatív vállalatirányítási rendszer (pl. CRM) használata: számlák, szállítólevelek rögzítése, raktárkészletek nyomon követése,
- beszerzési tervek, kimutatások és összesítések készítése.
- szoros együttműködés a műszaki és adminisztratív csapatokkal, valamint részlegvezetők támogatása,
- adminisztráció (pályázat is), dokumentumok kezelése, készítése.
Jelentkezz hozzánk, ha
- legalább érettségivel rendelkezel,
- pontos, precíz, rendszerető vagy, és odafigyelsz a részletekre is,
- rendszerszemléletű és felelősségteljes vagy,
- magabiztosan kezeled az MS Office programokat,
- csapatjátékos vagy, de önállóan is magabiztosan tudsz dolgozni,
- megbízható, agilis, kitartó személyiséggel rendelkezel, és jól bírod a stresszt,
- minimum 3 év adminisztratív, pénzügyet is érintő területen szerzett gyakorlattal rendelkezel,
- nem okoz gondot az angol kapcsolattartás,
- kreativitásod és problémamegoldó készséged nálunk szárnyalhat,
- szeretsz digitális rendszerekben dolgozni és proaktív vagy, nálunk a helyed!
Előnyként értékeljük, ha
- elektronikus dokumentumkezelésben (CRM, archiválás, iktatás), online projekt-menedzsment adminisztrációban szereztél tapasztalatot,
- van tapasztalatod vámügyintézéssel kapcsolatban,
- egyéb idegennyelv-ismerettel rendelkezel,
- a pénzügyi mellett van számviteli, pályázati adminisztrációs tapasztalatod,
- műszaki, fizikai, kémiai, környezetvédelmi előképzettséged, illetve beállítottságod van, például: szakmai tapasztalatod műszaki, tudományos területen (elektronika, villamosság, metallurgia, anyagtudomány, teljesítmény elektronika, induktív rendszerek, méréstechnikai módszerek),
- diplomával rendelkezel, vagy a diploma megszerzése folyamatban van
- különösen, ha ez szakirányú diploma (logisztika, pénzügy).
Amiért szeretni fogsz velünk dolgozni
- törekszünk arra, hogy stabil, biztos és elismerő munkahelyet biztosítsunk Neked,
- fontos számunkra, hogy az ambiciózus munkatársaknak tanulási és fejlődési lehetőséget adjunk,
- barátságos, fiatalos munkakörnyezetben dolgozhatsz,
- a munkakör lehetőséget ad innovatív megoldások keresésére is,
- korrekt és megbecsülést tükröző bér,
- támogatjuk a munka-magánélet egyensúlyt rugalmas munkaidővel (heti 40 óra),
- határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződést fogunk kötni,
- zöld környezetben dolgozhatsz! Irodánk a XII. kerületben, a KFKI Park ligetes-erdős részén található,
- stabil, 100%-ban magyar tulajdonú innovációközpontú cég, ahol az ötleteid számítanak,
- cégünk az innováció és a fenntarthatóság élharcosa a kutatás-fejlesztési iparágban.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Orvosi felügyelet
- Parkoló
- Zuhanyzási lehetőség
Hol fogsz dolgozni?
- Budapest XII. Kerület, KFKI Parkban
Jelentkezés módja:
- Várjuk fényképes szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet a munkába állás lehetséges időpontjának megjelölésével „Beszerző, adminisztrátor” megjelöléssel a következő e-mail címre: karrier@h-ion.hu