Beszerző, Adminisztrátor

Milyen feladataid lesznek?

  • digitális beszerzési folyamatok kezelése: ajánlatkérések és rendelések rögzítése, nyomon követése és adminisztrációja,
  • kapcsolattartás hazai és nemzetközi beszállítókkal – új partnerek felkutatása is a feladataid közé tartozik,
  • árajánlatok bekérése, árak egyeztetése és fuvarszervezés gördülékeny lebonyolítása.
  • innovatív vállalatirányítási rendszer (pl. CRM) használata: számlák, szállítólevelek rögzítése, raktárkészletek nyomon követése,
  • beszerzési tervek, kimutatások és összesítések készítése.
  • szoros együttműködés a műszaki és adminisztratív csapatokkal, valamint részlegvezetők támogatása,
  • adminisztráció (pályázat is), dokumentumok kezelése, készítése.

Jelentkezz hozzánk, ha

  • legalább érettségivel rendelkezel,
  • pontos, precíz, rendszerető vagy, és odafigyelsz a részletekre is,
  • rendszerszemléletű és felelősségteljes vagy,
  • magabiztosan kezeled az MS Office programokat,
  • csapatjátékos vagy, de önállóan is magabiztosan tudsz dolgozni,
  • megbízható, agilis, kitartó személyiséggel rendelkezel, és jól bírod a stresszt,
  • minimum 3 év adminisztratív, pénzügyet is érintő területen szerzett gyakorlattal rendelkezel,
  • nem okoz gondot az angol kapcsolattartás,
  • kreativitásod és problémamegoldó készséged nálunk szárnyalhat,
  • szeretsz digitális rendszerekben dolgozni és proaktív vagy, nálunk a helyed!

Előnyként értékeljük, ha

  • elektronikus dokumentumkezelésben (CRM, archiválás, iktatás), online projekt-menedzsment adminisztrációban szereztél tapasztalatot,
  • van tapasztalatod vámügyintézéssel kapcsolatban,
  • egyéb idegennyelv-ismerettel rendelkezel,
  • a pénzügyi mellett van számviteli, pályázati adminisztrációs tapasztalatod,
  • műszaki, fizikai, kémiai, környezetvédelmi előképzettséged, illetve beállítottságod van, például: szakmai tapasztalatod műszaki, tudományos területen (elektronika, villamosság, metallurgia, anyagtudomány, teljesítmény elektronika, induktív rendszerek, méréstechnikai módszerek),
  • diplomával rendelkezel, vagy a diploma megszerzése folyamatban van
  • különösen, ha ez szakirányú diploma (logisztika, pénzügy).

 Amiért szeretni fogsz velünk dolgozni

  • törekszünk arra, hogy stabil, biztos és elismerő munkahelyet biztosítsunk Neked,
  • fontos számunkra, hogy az ambiciózus munkatársaknak tanulási és fejlődési lehetőséget adjunk,
  • barátságos, fiatalos munkakörnyezetben dolgozhatsz,
  • a munkakör lehetőséget ad innovatív megoldások keresésére is,
  • korrekt és megbecsülést tükröző bér,
  • támogatjuk a munka-magánélet egyensúlyt rugalmas munkaidővel (heti 40 óra),
  • határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződést fogunk kötni,
  • zöld környezetben dolgozhatsz! Irodánk a XII. kerületben, a KFKI Park ligetes-erdős részén található,
  • stabil, 100%-ban magyar tulajdonú innovációközpontú cég, ahol az ötleteid számítanak,
  • cégünk az innováció és a fenntarthatóság élharcosa a kutatás-fejlesztési iparágban.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Orvosi felügyelet
  • Parkoló
  • Zuhanyzási lehetőség

Hol fogsz dolgozni?

  • Budapest XII. Kerület, KFKI Parkban

Jelentkezés módja:

  • Várjuk fényképes szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet a munkába állás lehetséges időpontjának megjelölésévelBeszerző, adminisztrátor” megjelöléssel a következő e-mail címre: karrier@h-ion.hu